زمين فوتبال سرايان به بار نشست
تاريخ : جمعه 22 اسفند 1393برچسب:, | 23:52 | نویسنده : sport-kj
زمين فوتبال سرايان به بار نشست
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1393/12/23 شماره انتشار 18931

زهرا قرباني-بالاخره زمين چمن سرايان پس ازکش و قوس هاي فراوان تا پايان سال کاشت مي شود.

27 شهريور 92 در گزارشي با عنوان «زمين فوتبال سرايان؛چمني که جمع و تپه هايي که سبز شد!» آمده بود «قرار بود چند ماه بعد از جمع کردن چمن قديمي زمين فوتبال سرايان در مدتي کوتاه دوباره زمين آماده بهره برداري شود اما حدود 4 سال است که فوتباليست هاي سرايان از داشتن زمين چمن محروم شده اند و براساس گفته هاي ورزشکاران، اين بار هم توپ توجيه مسئولان در زمين کمبود اعتبار افتاده است.» اين مسئله امسال بي نتيجه ماند تا اين که يک ماه بعد در خبري اختصاص 3 ميليارد ريال اعتبار براي تکميل زمين اين مجموعه تأييد شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان سرايان در اين خبر به «خراسان جنوبي» گفته بود: از اين ميزان يک ميليارد ريال براي مخزن، يک ميليارد ريال براي اجراي آبياري مکانيزه و بقيه براي خريد بذر،کود و کاشت آن در نظر گرفته شده است.

در پيگيري بعدي که در آبان انجام شد رئيس اداره ورزش و جوانان سرايان اعلام کرده بود عمليات احداث مخزن و آبياري مکانيزه به اتمام رسيده است و زمين چمن سرايان تا پايان آبان به شرط تامين اعتبار نهايي کاشت مي شود.

در آخرين پيگيري بر اساس گفته هاي «لطفيان» کاشت زمين چمن آبان امسال هم انجام نشده است.

حالا پس از گذشت 4 ماه از انتشار اين خبر او به «خراسان جنوبي» گفت: مشکلات اعتباري اين پروژه رفع شده و در حال حاضر کارگران در حال تسطيح زمين به منظور کاشت بذر هستند.

او با اشاره به اين که قبل از سال جديد عمليات بذر پاشي انجام مي شود افزود: چمن اين زمين در سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

وي به اين نکته نيز اشاره کرد که کاشت زمين چمن در ماه هايي خاصي از سال انجام مي شود که شهريور تا پايان آبان و اسفند تا پايان ارديبهشت جزو اين ماه ها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی